Ytligheter - mitt nya hår - MyMamman goes My Little Ponny

Innan: Här är jag i min sedvanliga knut. Håret når till rumpan och jag orkar inte ha det utsläppt
 
Som sagt: det är väääldigt långt...
 
 
Numera: något mörkare och med turkosa slingor. Tyvärr är de svåra att fånga på bild men jag är nöjd och känner mig som en liten My Little Ponny varje morgon när jag borstar det... Det här är verkligen SÅ jag och jag blev tvungen att vara lite ytlig och fiska efter hyllningar eftersom jag känner att mer av mig själv nu sitter på utsidan. Vänta bara tills jag har en sleeve också...
 
 
 
P.s. No Poo is still the shit!! D.s.
 
 


honungsbi

Fint! Ovanligt med turkost på mörkt hår :)

Svar: Tack! Jaa, det blev inte lika effektfullt som jag ville men skam den som ger sig :)
aliaslillamy



URL: http://honungsbi.wordpress.com


Emma

Vill du testa Arctic Naturals Cranberry Conditioner?
Fungerar som No Poo hårtvätt.
Mejla: namn + adress så skickar jag ett varuprov till dig.

Hälsning

Emma





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?