Sug på den JUL-POOPARE!

Idag är det en lite konstig dag. Min doktor ringde och hade jobbigt besked.
Ett sånt där besked som gör en rädd och som kommer att orsaka att jag får
mer ont framöver. Läskigt med oväntad information om hur skruttig jag egentligen är.  Känner mig ganska tom just nu. Men just nu går det inte att lägga sig ned och grina. Jag får vänta tills barnen sover och lugnet lagt sig. En sak jag kan berätta är att jag från och med imorgon är sjukskriven på halvtid. Bäst för kroppen vore helt klart att vara heltidssjukskriven, det tyckte doktorn också, men då måste jag vänta tills nästa höst med att göra klart kursen jag kommit halvvägs in i. DET skulle verkligen vara knäckande.
Så nu blir det nya tider i MyHuset. maken blir mer hemma och vi ska satsa all vår energi på att skapa traditioner kring advent och jul för barnen. Jag är nästan besatt av stor-familj-tradition-mys-rutiner. 
 
tillsammans har vi nu spikat VÅR familjs rutiner! jag blir alldelens varm inombords.
Den här julen ska gå till historien som den mysigaste mys-julen i världshistorien!!
ve den som poopar på mina traditioner, min julklappslista och alla recept jag vill prova!
JAG kan inte få nog av julen och ni som kan det kan köra upp er "lagom är bäst"-replik i analen!
 
Så, dåliga nyheter men med siktet inställt på julen känns det som om det ska gå vägen!
Ikväll klär vi granen! sug på den jul-poopare!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?