Tröööööööt!!! Bröööööl!!!

Trööööööööt! En unge hade ont i magen i natt så vi satt uppe mellan 24.30 och 03.15.
Bytte typ tre blöjor och tyckte lite synd om mig själv. Maken är i (typ) Malmberget och
pysslar med sitt jobb. Min mamma sover här när han är borta men ungarna är
svårmanövrerade på natten och en oväntad person i sängen bredvid skulle kunna
sätta igång skrikfest2013. Mamma fick vaka över unge nummer två, som sov, istället.
 
Jag är ledbruten, en huvudvärk ligger i luften och kroppen skriker efter kaffe och en värktablett. Dagen är dock lång så jag avvaktar med åtgärder en stund. Vet så väl att de kan behövas senare.
 
Vi var ute två låånga svängar igår så jag skippar förmiddags-ute-stunden med gott samvete (typ). Jag har kroniskt dåligt samvete fastän jag vet att de får vara ute mycket.
 
Tar en ny snus och bestämmer mig för att ta dagen som den kommer, en timme i taget, och erfarenheten säger mig att jag klarat långa dagar med mindre sömn än så här! Nu ska jag brygga kaffe!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?