"They are out to get meeeee"

Gomörra! Gossar tittar på "TimmyTime" och jag loggar in på bloggen efter
fem dagars bloggtorka. Egentligen har jag haft mycket att säga men inspirationen
ville inte infinna sig. Ibland är det svårt att sätta ord på saker. Dessutom är de
senaste dagarnas kyla elak mot lederna och ungarna testar mig hela tiden.
 
Ni vet: Tittar mig i ögonen och sylar en smörgås genom rummet.
Eller tittar mig i ögonen och smetar banan i hela håret.
Eller tittar mig i ögonen och petar i tre russin i näsan.
 
Just nu kör jag på taktiken "Markera mitt ogillande och sedan ignorera beteendet". Vi får se om det hjälper... Eventuellt hittar ni mig skakandes i duschen där jag desperat försöker tvätta bort blodpudding ur håret mumlandes "They are out to get meeeee" (oklart varför jag skulle prata engelska, men i mitt huvud är det så scenen utspelar sig) varpå jag glömmer vad jag heter och skalar av mig håret med en osthyvel.
 
Tur att jag får många kramar och pussar oxå, annars vore jag redan förlorad :)
Glad Tisdag på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?