Köpa tid

Idag är det omöjligt. OMÖJLIGT! Att göra rätt.
Vem jag än plockar upp så blir den andra ungen galen.
Vad jag än tar mig för så hänger två skrikande ungar i mina
kläder och beter sig som om jag håller på att knuffa
dem av en livbåt mitt i stormen. Det går över. I know.
 
Men just nu håller jag på att bli galen. Totalt tappa förståndet.
Men jag tod till det sista, det som funkar, det som köper tid.
 
De dagar då det känns som att jag ska drunkna, alternativt skrika åt mina barn, hackar jag äpplen och lägger i varsin mugg. Därefter strör jag på russin och lägger dit några minikex. Och så kallar jag det "Mellis-mys". De får sitta i soffan, titta på sin favoritfilm och "Mellis-mysa". Vad jag ska göra när myset är slut?? Hell if I know! Just nu är det lugnt!


Sandra på Stökboet

Åh det där är ju verkligen ett superknep för att överleva vardagen, jag kan fylla på med att tipsa om majskrokar! Mina barn är galna i majskrokar :)

Svar: Ååååå, äter dina barn fortfarande majskrokar?!? *Avundsjuk* Hur har du lyckats människa! Mina slickar bara på dem och kastar dem i mammas hår...Tack för att du tittade in!
aliaslillamy



URL: http://stokboet.wordpress.com


mormorsmor

Hej .Om du ändå bodde lite närmare,såjag kunde gå över och gå ut på promenad med gullgrynen. Jag har i alla fall köpt en brandbil och ett stort flygplan???
på loppis så klart.Ska ni åka till Bygdsiljum när Farfar avtackas? Jag vet int e när det blir.
KRAM KRAM MMM

Svar: Jaa, tänkte faktiskt ringa å fråga om du ville vara med oss någon dag, men så flög förra veckan iväg innan jag han vara med. Brandbil och flygplan blir hur bra som helst!!! Men de kommer nog att tro att brandbilen är en buss. De älskar bussar :)Vi vet inte heller när farfar ska avtackas, vet inte om han vet själv....
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?