Eftersom Joss Whedon är lite av en husgud...

Jag och maken debatterar vidare "Vems fel det var att vi såg en pissig film i Fredags".
Känns nästan som ett trauma i klass med den senaste ---------------- (nää, jag kan inte skriva
ut filmens namn då jag riskerar att förlora all ev. respekt för mig själv och er ev. respekt för mig)
då både jag och maken duschade och duschade utan att känna att vi var mindre besudlade
av ovan icke-nämnd film. Anyhuuuuue...
 
Efter fredagens filmmiss (som jag skyller helt på maken läs mer om det här) så var vi tvungna att
väga upp det BIG TIME! Eftersom Joss Whedon är lite av en husgud (kan se allt han gjort om och om igen) och vi var tvungna att tvätta bort "Judge Dread debaclet" med något lika extremt, FAST EXTREMT BRA istället, så såg vi Avengers (igen)! Jag klappade i händerna som ett dagisbarn och genast kände vi oss lite lättare i själen. Pjuh! Ångest GRANDE avvärjd för denna gång!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?