ÅKA BUSS!

Idag är det en speciell dag för ungarna. Vi ska nämligen ÅKA BUSS!!
Joho!! Det är alldelens sant...ÅKA BUSS! Pojkarna har två favoriter här
i världen 1: Lamm och 2: Buss. Lammen är utom tävlan men på en
hedrande andra plats kommer bussen och idag ska vi åka, inte mindre än,
TVÅ bussar för att komma till Mypappans jobb! Yey!!
 
Där ska vi visa upp oss, störa i arbetet samt sola oss i glansen av fredagsfikat som jag skickade med maken till jobbet i morse. Brownies med kola-swirl och en gräddklick! Hoppas det blir poppis.
 
Imorgon fyller MyPappan 31år och vi ska fira med fika för familjen under lördagen. På morgonen hade jag tänkt att jag och ungarna skulle smyga upp och sedan under trumpetfanfarer och konfettikastande dundra in till den ovetandes och sovande pappan. Men ungarna har svårt för konceptet "Smygande" och det är svårt att manövrera både ungar, pakethög och fika på sängen upp för vår trapp. Vi får satsa på en enklare variant... God fredag på er alla!


Mormorsmor

GRATTIS TILL SAMUEL PÅ DAGEN I DAG: MMM

Svar: Han bockar och tackar samt smäller i sig tårta!Vi längtar dock efter mormorsmor. Kanske vill du komma förbi någon dag och vara med oss?? Jag missar oftast alla samtal mellan 11.00 och 14.00 då jag stängt av telefonen och sussar med gossar små. Någon gav mig det tipset när de var nyfödda :) Ett tips jag tackar gudarna för. Och dig!! Kraaaaam!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?