Vad gör dig glad?

Saker som gör mig glad:
 
* Pappan och den lille pojken på fotbollsplanen. Pappan försökte desperat få ungen
intresserad av bollen. Trixade och bollade men ungen hade bara ögon för... maskrosorna
som han omsorgsfullt plockade och nogrant synade. Ibland kan barn lära sina föräldrar
något. Hoppas att pappan är av den flexibla sorten som gillar blommor...
 
* Ben & Jerrys "Peanut Butter Cup"!! Oh, dear! The yummyness!
 
* Att sitta och tycka synd om sig själv och mitt i självömkan bli översållad med små
barn i bara blöja som vill pussa och krama sin mamma. Det är mycket svårt att tycka
synd om sin egen infertilitet när en har sin egen avkomma klättrande på en och deras
pussar smackandes i öronen.
 
* Att promenera till hästarna med ungarna och få se en BUSS!! Barnen blir glada och därmed
mamman.
 
* Att öppna paket som kommit med posten.
 
* Att äta sallad med getost, fikon, nötter och honung.
 
* Att maken vill titta på mina favorit serier. Först Buffy, sedan Veronica Mars och just nu: Torchwood!
 
* Torchwood, bryter heteronormen i varje avsnitt och är aldrig förutsägbart.
 
* Att cykla med mina barn
 
* Dagens första kopp kaffe.
 
* Att vara smärtfri
 
* Lillebrors 30-års fest på Lördag.
 
* Barnens mormor, morfar, farmor och farfar. Barnen pratar om dem konstant.
 
* Videoklipp på män som slår sig i skrevet (obs! utan att bli allvarligt skadade) och jag vet
att det är hemskt men jag kan inte låta bli att tokskratta. TOKSKRATTA!
 
* Att moster kommer och hälsar på i helgen
 
* Att sommaren är min...
 
Vad gör dig glad?


moster

Att hälsa på er i helgen!!!

Svar: Åh, vad kul vi hade!
aliaslillamy



URL:


Regina

Vilken härlig lista!

här är min lista:

*Att komma hem till min lägenhet efter att ha varit borta några dagar på jobbuppdrag

*Att baka med min kompis och hennes tvååring

*Att det finns så många som tar sig tid att stå längs vägen på ett motionslopp och heja på och peppa främlingar

*Att få en kopp kaffe på sängen på morgonen.

*Att se hundar som är glada och viftar på svansen (egentligen är jag hundrädd, men att glada hundar gör mig glad)

*Att det alldeles alldeles strax är dags att gå hem från jobbet och ha långhelg!

Svar: Ljuvligt! Din lista gjorde mig också glad!!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?