Så lite att säga, så många ord...

Gumörra! (Nej jag är inte från Göteborg men jag älskar att säga Gumörra!)
Jag har hittat en ny passion. Gott&Blandat-eran är över nu är det Brieost som gäller.
Förr var jag typ:  "Brieost? Well jag kan väl ta en bit om du insisterar"
Nu är jag mer:  "Fram med Brieosten, asswipe, Ooomedelbart!!...
                        Djävlart omgående!... Måste...äta...brieost...!!!"
 
Nog om det. Idag ska vi försöka vara ute så mycket vi kan. Solen skiner, än så länge, och vi behöver frisk luft. Ungarna är förkylda/allergiska och svullna efter otaliga myggbett. De måste, med andra ord, distraheras för att inte falla in i gråt och skrik-mönstret igen. Ute finns allt möjligt intressant som små stenar, vattenpölar och sandlådan. Men går vi ut så är en tripp till hästarna obligatorisk, liksom att lurpassa vi busshållplatsen för att få syn på en BUSS.
 
Jag vet, jag lever ett spännande liv!
Knåpar på del tre av min "Tvillingmamman berättar"- serie. Kommer nog ut under dagen, möjligen imorgon. Inte mycket mer att säga. Hepp!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?