Ett litet (osponsrat) tips för färgglada ungar och lekvänliga kläder!

I vår stad finns bara de "vanliga" kedjorna med barnkläder.
Förmodligen för att vi inte köpte i de få "oberoende" som fanns
(men det var ju så dyrt!) och jag hatar att behöva gå igenom BÅDE
"tjej"-och "killavdelningen" för att hitta en hyfsad blandning.
En FÄRGGLAD blandning. För det mesta handlar jag faktiskt på
just "tjejavdelningen" för jag hatar att mina BARN ska berövas
färg för att de har snopp. Jag är alltid ute efter ett klipp.
 
På Lindex har de nu dessa haremsbyxor i glada färger,
tunt strechigt tyg och rymliga för lek. De kostar typ 79kr
och köper man två så får man det tredje paret. En kan
oxå blanda mellan byxor och överdelar med den märkningen.
Så jag storhandlade. Jag vill gärna täcka stora delar av kroppen
så jag slipper smörja ungarna så mycket (för de blir liskom "panerade"
i sandlådan.) Tunikor är en favorit då de kan vara nakenfis under
men ändå skyddas mot solen då de leker med vatten ute.
 
Jag köpte 6 par byxor i blandade färger (de är stora i storleken)
och 6 överdelar för några hundralappar.
 

Finns i grönt och turkose oxå!
Och några överdelar blandat 3 till priset av 2
Boddysarna finns som T-shirt och Linne oxå
 
Ett litet (osponsrat) tips för färgglada ungar och lekvänliga kläder!
Nu har ungarna sommarkläder att leka, blöta ned och smutsa ned
för en billig peng! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?