Dagens dos av värdelöst vetande by MyMamman!

Åh, jisses vilken värme!! Fläkten står på i sovrummet och fönstret är öppet.
Med myggnät över, annars blir en ju galen av alla flygande, ondskefulla as som
sticker män, kvinnor och barn urskiljningslöst. Ungarna sväller upp som ballonger
när de får ett stick. Fy faan.
 
MEN, jag har blivit ägare av en splitterny, gammal modell (4), Ajfåne (I-phone för er som inte fattar min "försvenskning" av äpplets ljuvliga telefon)! Jag är så djävla glad. Längtar inte ens efter nyaste modellen. Jämför med min gamla (som tappat både volymknapp och batterilängd) är den helt ljuvlig. Har dock inte hunnit lägga över alla kontakter så bli inte förvånade om jag inte vet vem ni är när ni messar :D
Det första jag gjorde var att springa och köpa ett chockrosa sillikonskal. Rosa är en stark färg, låt ingen övertyga dig om annat!
 
Om denna dag utvecklar sig som dagen innan kommer vi att hålla oss i skuggan idag. kanske tom ge oss ut och cykla. Allt för att undvika solsting och uttorkade ungar.
 
SÅ! Dagens dos av värdelöst vetande by MyMamman!
Bye!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?