Bara en Måndag...

Måndagsstök. En stökig Måndag.
Först lovade jag barnen en busstur till stan men eftersom de hela tiden distraherades
blev det för sent med en tur på stan och vi tog vår vanliga runda. Oooooch ungarna blev
galna... yääääs! Really crazy! Men vi kom hem och jag stekte blodpudding. Deras absoluta
favoriträtt. Men när Otto ätit klart blev han superledsen för att det var slut och sedan arg...
Så han gav igen genom att peta in ett russin i näsan. Och när russinet var inne i näsan
blev han ledsen och ville ha ut det. Han ville så gärna ha ut russinet att han till och med lät
mig peta honom i näsan... Det har aldrig hänt. Jag funderade över om russinet skulle åka ned
i magen eller vandra upp i hjärnan medan jag bytte blöjor och eftersom alla personer som
var hemma skrek åt mig kändes det jobbigt att ringa sjukvårdsupplysningen så jag ringde maken
som fick göra det. Nu när ungarna sover ringde han och meddelade att sjukvårdsupplysningen
absolut tyckte att russinet skulle plockas ut... CRAAAAP! Vi har fått en tid klockan 14.00.
Jag fick panik när jag pratade med maken. HUR skulle jag kunna ta mig till vårdcentralen med
två trötta, allergiska ungar för att sedan både hålla koll på ungen med russinfri näsa och samtidigt
lugna ungen de ska plocka ut russinet ur..!! Som tur är var maken redan på väg hem.
 
Holy crap! Bara en Måndag kan vara så här stökig!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?