Hosta, bättring och pyssel!

Jag skriver få inlägg och alla handlar om sjukdom eller avsaknad av sjukdom.
Triiist I know. Här kommer en ny statusuppdatering: Jag nyser typ 70ggr i timmen och hostade i natt. En dos Cokeliana (Cociliana... äsch jag vet inte hur man stavar det) skulle, typ, rädda mitt liv! Seriöst! Kungariket och halva prinsen för lite hostmedicin till natten. Jag får inte tag på vårdcentralen så nu sitter jag och gruvar mig för nästa natt. Men nu är jag off topic...
 
Jag har en liten plan om hur jag ska bättra mig. Och bli lite rolig igen. Kommer ni
ihåg alla pysselprojekt jag höll på med innan kids kom till världen?? Det gör knappt
jag själv men jag är sjukt sugen på att komma igång igen. Jag ligger vaken om natten,
inte bara pga hosta, och pysselidé efter pysselidé snurrar runt i min skalle. Jag surfar
på pysselbloggar och förkovrar mig i pyssel och pysselmaterial. Idag måste jag ta mig
tid att pyssla ihop något, aldrig så litet, så abstinensen lägger sig en aning.
 
En ny, pyssel, kategori är under uppbyggnad!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?