TOAborsten+nyfiken unge = mardröm

Sådärja! Tillbaka bland de levande med en frisk dator och risiga ungar.
Nu tittar de på Macka Packa (fråga iiinteeee) medan jag njuter av ett normalstort
tangentbord. Aaah! Nåväl, let´s see... vad har jag att säga...
Ni förstår det händer inte massor just nu. Otto är hängig med lite feber, Vilgot är pigg
och busig och jag har en riktigt dålig värkperiod. Perioderna är numera betydligt kortare
men betydligt besvärligare.
 
Igår var vi ute en bra stund, mina barn vill ju aldrig gå in, men vi blev tvungna för båda ungarna sprang rätt ner i en mindre pool på grannens gård (läs: pöl på grannens gård) och blev dyngsura genom galon, goretex och allt. Som tur var hade jag Sofie här som hjälpte mig att fånga in ungarna annars hade jag aldrig lyckats.
 
Idag är det mulet och regn och i kombination med Ottos feber så håller vi oss inne.
Idag har ungarna hunnit springa runt med varsin toaborste (som de fick tag i efter att maken lämnat toan öppen, grrrr) och skvätta samt tömma hela blöj-soptunnan på golvet. Min stora skräck är att de ska få tag i toaborstarna. Jag fixar spya, bajs, snor, slem och smuts i största allmänhet men
TOAborsten+nyfiken unge = mardröm. Nåväl. Städade och tvättade ungarna och nu ska vi slöa ända fram till lunch!
 
Har ni någon sanitär mardröm när det kommer till era ungar?





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?