Enkel mattematik!

Datorn är lite usel sådär till och från... Maken har förutsett en snabb död men då och då behagar den starta. Sitter och lurar på vad jag ska önska att maken köper med sig från Irland... Har de några specialiteér (förrutom Whisky)? Eller ska jag satsa på att få något från taxfree istället? Helst skulle jag vilja ha en rejäl sovmorgon, en whisky och ett No poo-godkänt torrschampoo. Oooooch några nagellack. åååsså en massa snask.. Det är så mycket I-lands problem att jag måste ta fram skämskudden :D Det här med datorn däremot. Nu snackar vi ett problem av magnitud... Får hålla mig i skinnet för att inte bara rusa iväg och beställa en ny, men det problemet löser sig självt när datorn vägrar starta! Ingen fungerande dator, ingen beställning av dator. Enkel mattematik. Nu ska jag ta med kidsen ut i vårvädret. Ska bara klä på dem en babbillion olika klädesplagg och leta fram mina egna gummistövlar. Solong!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?