Dajm

Hepp! Lördags morgon och fadern roar kidsen UTOMHUS.
Mamman tar en kopp kaffe och kollar igenom hela länklistan
plus de andra bloggfavoriter hon har. Fnissar lite, tar en snus
och längtar efter en stoor påse Lördagsgodis. Shit vad
jag knarkar socker denna vecka. Gott&Blandat är ute till förmån
för dajm. Jag är, som ni vet, periodare på godis och just nu
är det dajm som gäller. Möms! När familjen kommer in ska jag,
egenhändigt, vispa ihop en rykande god mannagrynsgröt till
alla som sedan glufsas med SYLT. Ungarna lär bli glada.
 
Ikväll ska maken gå på hockey. Vi är tydligen i final i elitserien.
Han fick först en biljett (som tydligen inte ska gå att få tag på) som
han, utan att en fråga mig, gav bort till någon mer intresserad.
Sedan fick han en till... Och då blev det visst svårt att säga nej.
Derby är det tydligen å allt... I could not care less.
Jag ska baka pizza med kidsens mormor och lata mig så mycket
jag bara hinner. Kommande vecka blir tuff med stort T.
 
God helg på er!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?