Fylleblogg...

Joosisåatteeee... här sitter man fram på morgontimmarna och bloggar
på fyllan. Än kan kon dansa (är det ett uttryck? Tror inte det men så blir det
när man super skallen i bitar med sin sistaaaa, Alex!) eller nåt i den stilen...
Vi har pratat och supit ikväll. Haft supertrevligt och sedan stal vi en get...
(Okej, det sista var ljug men allt annat är, typ, sant!)
Jag skulle också vilja påstå att vi gjort bodyshots från varandras navlar,
moonat cyklister och plankat i på en Jerry Williams-konsert men det tror
väl ingen mänska på? (Speciellt inte det sista, då skulle det krävas mer än
alkohol. Snarare silvertejp och ett skjutvapen men det är en annan femma.)
 
Är ni observanta så ser ni också att detta inlägg är postat, typ, kvart över tolv
och lägger man till att jag cyklat hem, borstat tänderna, kissat i typ tre minuter samt
ägnat onormalt mycket tid åt att klämma en finne, så kan vem som helst räkna ut
att jag överdrivit mitt sjöslag en smula.
 
Jag kom dit kring sju, väntade medan hon nattade sin coola dotter, drack två glas kall skumpa,
turbosurrade i tre timmar och cyklade hemåt kring elvarycket. Att slå runt a´la småbarnsmorsa
kallas det visst och innefattar en hel del konsekvenstänkande (som effektivt hämmar för stort alkoholintag) samt illusionen att en skumpaflaska skulle producera mer än fyra glas.
 
Jag är varken coolare eller fräsigare än så här, men jag har faan så roligt.
Vänskap. En viktig komponent och en relation som är mig kär!
 
Till min sistaaaaa (Alex):
 
Jag älschkar deej, du är schå djävla fiiin!
 


lillasyster/moster

haha så söt duär julia!
älskar dig sistaa ;P;P;P

Svar: Otto och Vilgot längtar efter sin mostaaaaa!
aliaslillamy



URL: http://thealjungstrandgren.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?