Snorig Lördag

Maken är snorig, barnen snorar, farmor snorar och mormor snorar.
Men My-mamman snorar icke! Någon måste ju hålla uppe en normal
snornivå i det här huset och jag råkar ha en alldeles eminent näsa.
Osnorig och snygg! Nackdelen med att vara ensam med att begåvas
med en, synnerligen, vettig näsa är att jag är den enda som känner
när det vankas bajsblöjja... Något opraktiskt...
 
Idag tar vi det lugnt, överdoserar nässpray och mumsar kanelbulle till kaffet.
Jag gjorde ett ryck igår när farmor var med barnen och bakade de fluffigaste
kanelbullar man kan tänka sig. Att äta kanelbulle har dock sina avigsidor när man
har magknip. Men man får offra sig för den goda saken! Heroisk är mitt mellannamn!
 
God Lördag!
 


Helene

Jag hade glömt bort dig ett tag, men nu hittade jag tillbaks och kände att jag dessutom var tvungen att kommentera. Mest för att få säga..herre jösses va söta pojkarna är!! Nu ska jag inte glömma bort igen, för jag gillar ju din blogg! Hejhoj!



URL: http://ninniz.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?