Klockan är 20.47...

...och jag är helt knäckt! Man borde väl mysa i soffan
med ett glas vin och en mysig (läs:actionfylld) film.
Istället är jag och maken helt överens om att:
Vin+film = zzzzzz
Vi.Orkar.Inte.
Gossarna är roliga, fiffiga och mysiga. Nya ord varje dag och nya sätt att klättra på möbler varje timme,
Kul! Men man blir trött. Idag har de jobbat på så hårt att vi fick hålla dem vakna till klockan sju.
Två nävar ostbollar + två snusar och några avsnitt av favorit serierna och jag är redo att snusa.
HUR ska man kunna skriva kul blogginlägg när man knappt orkar lägga in en snus?!?
Nää, jag knoppar nog in nu, som den stereotypa småbarnsmorsa jag är och återkommer imorgon.
Gonatt!
 


Mormorsmor

Ja här står jag med lång näsa, jag trodde att pojkarna klippt sej , men det var bara en gammal bild.
Apropå att gå i säng vid åttatiden, vid 73års ålder ärjag tillbaka vid att vara trött på kvällen.Jag minns när barnen var små , att jag var väl medveten om att jag borde vilanär de sov,men det blev aldrig så.Man härjade runt för att hinna allt som inte gick att göra när de var med.
Snart ,mycket snart är de vuxna och går inte väcka utan sover halva dan.
Du har världens viktigaste uppgift som du klarar mycket bra.
Kram MMM



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?