Hur gick det?

Jaa, hur gick det då med min klänningsdröm i fredags??
Jojjomen, jag duschade, tog på en klänning i finaste grönt...
och tre minuter senare kom Otto, glad i hågen, med en banan
och smetade in hela kjolen med mogen banan...
 
Så kan det gå! Men jag bar den ändå med stolthet resten av dan
med bananfläckar och allt!
 


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jahapp. Ja så är det, livet med kids. Fast men borde ju bära banankladdet som en accessoar. Barnen är ju det finaste vi har.

Tack för din fantastiska kommentar ang den perfekta frun. Den gick rakt in. Kanske skulle jag också prata med ngn professionell.

Kram

Svar: Jaa, bananfläckar kanske blir det nya "svart" :) En kul tanke!
Ett proffs att prata med är, för mig, en ren lyx som alla borde unna sig. Oavsett mående. Men det har tagit tid att hitta en psykolog som passar mig. Nu pratar jag med en underbar människa som inte bara "köper" mitt snack utan ser igenom mina försvar. And I like it! Unna dig lite lyx för själen vetja!
aliaslillamy



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?