Freeedag!

...och jag har, någon slags, plan som innefattar att krypa ur mitt
ullunderställ, duscha och ta på mig en fin klänning. Idag är farmor här och
backar upp mig så det är inte helt osannolikt att jag skulle kunna lyckas.
 
Jag skulle behöva få känna mig fräsch idag. Veckan har varit tuff.
Kanske slår jag på stort och försöker baka något idag oxå.
Jag längtar så efter att baka, pyssla och känna mig lite kreativ.
 
Just nu drömmer jag också om en egen förmiddag, att strosa på stan i finkläder
(istället för mjukis å foppatofflor), kolla i lugn och ro i de affärer jag gillar (gossarna
härmar mistlurar så fort vi sätter vår fot i en klädaffär) och stanna på något café å dricka en
latte (utan att konstant fundera på bananmosfläckar och mistlurstendenser).
 
När jag väl får chansen vet jag att jag kommer att ångra mig och vilja pussa bebismun istället men drömmen lever så länge den inte blir verklighet :)
 
Hoppas era fredagsdrömmar slår in idag!
 


Sofia Ekström

jag ska också gaska upp mig, men imorgon. Känns smått revolutionerande. Hur går det med klänningen?



URL: http://ekstromsofia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?