Framsteg

Hej hej, eller "ej ej" som bebisarna säger!
"Ej ej" säger de och vevar med armen i ett
försök att vinka. Häromdagen sa Vilgot "Hej då"
när farmor och farfar for hem. Han härmar allt
man säger även om det ofta låter lite grötigt.
Otto däremot utvecklar de fysiska egenskaperna
och klättrar på allt. ALLT! Båda övar på att stå utan stöd.
Mitt hjärta sväller av stolthet för varje liten grej.
Allt är så stort, så underbart och häftigt.
Maken jobbar bara denna vecka och nästa innan han
blir pappaledig de närmaste fyra månaderna.
I sommar ska jag gå tillbaka på jobbet några veckor
och det är med skräckblandad förtjusning.
Tur att jag får bli heltidsmamma igen i höst.
Men före det drar vi till Italien. I september sticker
vi på vårt lyxiga Italienäventyr!!

Jag längtar så det gör ont!


Sofie

Åhhh, vad roligt att läsa! Nästa gång jag får träffa dem lär de väl prata för fullt isåfall... Kram på Er!



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


Matilda

Tänk att de fyller 1 nästa vecka. Galet! Det ska bli helt underbart i Italien, jag längtar också så det gör ont!



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?