Hopp!

Fredag och jag har efter ett träningspass legat och sussat medan make och svärisar
sett till ungar och lagat frysen full med barnmat. Lovely, men bieffekten blir att bebbsen
han mammaabstinens. För lite mammagos innebär att de kryper efter var jag än går
och vrålar övergivet om jag ämnar gå dit de inte kan (läs:får) följa. För nää, de får inte följa
mig på toan när maken är hemma. Där går liksom gränsen för mitt ömma moderskap.

ikväll ämnar jag kolla nya favoritserien "Person of interest" och prova glassen "Creamy Pralin".
Det hör man ju på glassens namn att det inte kan gå fel. Men på senare tid har jag misstagit mig
på flera glassbyttor. Maken hittade de sista byttorna av favoriten "Cherry garcia" på någon ICA-butik
i någon lite by, bara för att upptäcka att datumet gått ut och de smakade grynigt och mysko.
Billiga Willys-alternativet av körsbärsglass visade sig innehålla syltade apelsinskal - STYGGELSE!
Nya Ben&Jerrys glassen med äppelpaj var en besvikelse. Men ikväll hoppas jag ånyo!
God helg!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?