Men jag finner att partypinglandet också har sitt pris

Cheezuz christva´dumt huvvet ä ibland!
Vid halv tre lämnade de sista partyprissarna vår enkla lya.
Otto vaknade å hade ont i magen - bjöd på bajskalas...
Kvart över tre var jag i säng. Kvart i fem var älsklingarna pigga.

Istället för att bryta ihop över det konstaterar jag att våra bebbs
lät pappan ha sin 30-års fest under minimalt med skrik sedan jag
lagt dem extra tidigt. Helt klart värt det! Kroppen skriker men hjärtat
fröjdas efter en festlig festlighet med massor av vänner och familj.

Jag hade bestämt mig innan för att jag ska INTE vara den som bryter upp
partyt. Jag skulle vara en nykter partypingla. Well, relativt nykter.
Jag unnade mig ett paröl och ett par klunkar vin samt ett par tårtbitar :)

Men jag finner att partypinglandet också har sitt pris.
Det är inte ett för högt pris men känns ändå av så här på morgonkvisten.
Varvar popcorn, hälsofil och vatten för att stävja den "bakfylla"
som ofrånkomligt drabbar den som tror sig kunna vara uppe till tre, ostraffat!

Ne-ej! Ett par snus och ett par alvedon så är jag good to go...
...to bed.


MMM

Heja sverige, ni håller stållningarna.

MM har sovit här, men mitt barn sover lugnt och bra

Ha en bra dag MMM



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?