News

Idag på morgonen var jag på varmvattengympa på sjukhuset.
Jag och åtta pensionärer gympade till horribel musik. Jag hade
bestämt mig för att ta det på allvar. Inget trams. Och det var helt okej.
Lugna rörelser, mycket streching och varm bassäng. Trettiofyra grader.
Imorgon tränar jag med sjukgymnasten igen. DÅ DJÄVLAR!
Nej, nej visst. Det var ju så jag INTE skulle tänka. Lååångsamt och
metodiskt. Jojjomen!

In other news:
Den tionde Mars ställde sig Otto upp mot gåstolen och trampade runt i köket.
Hade jag inte varit fullt upptagen med en skrikande Vilgot så hade jag förmodligen
stoppat honom. Gåstolen rullar ju så lätt undan och mer en en skrikande bebis mitt i festförberedandet kändes hårt. Men nu var jag ju upptagen och kunde bara se på när
han promenixade runt, runt. När han blev trött satte han sig ned och vilade.
Inge bonk! Jag var mållös. Men så kröp han iväg och bonkade huvudet i spjälsängen...
Trots skrikfesten var det himlajublande fantastiskt! Lille Otto på en egen promenad.
Nu sedan han blev sjuk har det dock inte blivit fler promenader men ändå! Men.Än.Då!

Jag och maken var å påskhandlade i Tisdags. Vi var övertygade om att det var påsk
till helgen. Lite snopet blev det att inga föräldrar bjöd in till påskmiddag. Men det hade
ju sin förklaring...

Igår köpte jag en underbar sommarklänning som det stog Julia på. Hade inte maken
hejjat på hade jag nog blivit för snål men nu gjorde han ju det. Den är underbar!

Igår förplanterade jag körsbärstomater, smultron och blåklint.

Ha en god Torsdag vänner!


Mormorsmor

Va kul de vita örklipsen är nog likadana som jag har, försökte sortera bort en del i flytten ,men icke.jag ska se om de vita är kvar.

Låter underbart roligt att Otto knatar runt, men du får ett elände när dom små går åt var sitt håll.Kram!!!! MMM



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?