Bakis på 66cl öl...

Imorgon åker maken bort i jobbet några dagar.
Jag och pojkarna åker till deras farmor och farfar
för några dagars välbehövlig återhämtning.

Igår gick vi som i dimma. Trots minimalt alkoholintag. MINIMALT!
Jag drack ett par öl under hela kvällen men sömnbristen gjorde att
jag kände mig sjuk. Ont, trött och sliten. Tur att det bara blev 66cl
öl och några klunkar vin (som jag drack för att uppehålla
bilden av mig själv som partypingla inför alla andra
partyprissar). Jag hade dött av en bakfylla! Dött!

På kvällen efter var jag så knäckt att jag spydde 20 gånger i följd och som nade som en klubbad!
Jag tror inte att det är magsjuka för idag är jag bara trött men kan äta som vanligt. Jag var nog bara överansträng och min kropp har alltid reagerat överdrivet när den vill säga ifrån.

Nog om det.

Jag åker till svärfars för en husmorssemester, så vänta er lite glest mellan uppdateringarna, och ämnar läsa böcker och sova mycket! Må gott på er!

P.s. Matilda spontan-gjorde vår på bloggen, uppdatera sidan om det ser konstigt ut.
Färggalning som jag är bad jag om mer färg någon gång när hon känner inspiration.
Ser fram emot färguppdateringen med spänning. Hon är nämligtvis ett geni den där kvinnan
...och bäst på allt i världen!! ;) Hon har en härlig syn på sig själv när det kommer till tävlingar!
Hon är helt enkelt bäst! Failure is NOT an optione! Älskar dig vännen! D.s


Matilda

Jag klurar på färger, men kommer inte riktigt fram till en bra kombination, men som du så fint säger: Failure is NOT an option ;) hehe.



Puss, fina du.



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?