Det är lurigt det där med självinsikt...

Jag har jobbat i veckan. Och när jag jobbar och tar kafferast vill jag underhållas av mina favoritbloggar. Men det är som bekant sommar och bloggerskor landet runt har sommarlov eller har bättre saker för sig än att blogga. Hela bloggvärlden går liksom på gamla meriter tills hösten kommer och alla läsare bänkar sig framför datorerna. Men jag vill som sagt underhållas nu, mitt i sommaren. men bloggarna gapar tomma och mina favoriter producerar mindre än vanligt.

" Latmajjor" tänker jag tjurigt och loggar in ännu en gång för att se om någon av mina favvisar kanske publicerat något de senaste tre sekunderna. Besviket surfar jag vidare men inte utan att ondgöra mig över andras lathet eller oförmåga att förstå mitt obönhörliga behov av kaffe-rast-läsning. Empati... Hellooooo! Inget? Nähe.
Ger upp för idag...

Aldrig under dessa desperata stunder anfäktas jag av tanken på min egen tomt gapande blogg.
Att jag själv uppdaterar några få gånger i veckan och att mina läsare kanske också vill ha underhållning. Det är lurigt det där med självinsikt...
Sällar mig fogligt till "Latmajjorna".

Ikväll åker jag, make och bebbs till Uppsala för att besöka (läs: våldgästa) min moster och hennes familj. Vi tänker oxå göra en snabbvisit i huvudstaden å strosa samt okynneshandla en och annan pryttel. Men vi måste hålla hårt i slantarna... Tur att min moster har koll på en massa bra loppisar, det brukar plånboken palla även om resväskan ofta gnäller vid hemfärd :)

Solong på er alla sommarflanörer och latmajjor!



Sofie

Hej Julia!



Om Ni får tid över i Stockholm får ni gärna höra av er, om ni har tid för en fika eller så... Om inte, så hör jag av mig till er när jag kommer upp till Skellefteå i augusti, så kanske vi hinner ses en sväng då istället!



Hoppas Ni får en skön semester i Uppsala och Krama dina två små från mig! Saknar och tänker på er hela tiden.... Kramis



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?