Suss gott på er!

Mmm... Gott nytt år! 1:a Januari och sprudlande av entusiasm!
NOT!
Har insett att även om man inte partajar som förr så innebär det
faktum att man släpar på en sömnskuld att "dagen efter" är rätt tuff
ändå. Jag mår prima om det inte vore för den bedövande tröttheten
som liksom sipprar ur mina porer varje gång jag dristar mig till att
sätta mig ner. Maken (den ljuvliga) kom med frukostbricka med våfflor,
sylt, grädde, kaffe och färsk mango. Men inte ens en sådan rejäl frukost
kunde skrämma upp mina ögonlock mer än på halv stång.

NOTE TO SELF: Sov när bebbarna sover!
Igår somnade de klockan 19.00 och vi fortsatte spela, prata och mumsa godsaker till
typ 02.00. DUUUUUMT! (Men trevligt!)

Jag SKA ta tag i mig själv, kamma kalufsen och summera 2011...
Men inte nu. Suss gott på er!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Oh boy, jag känner precis som du. Sömnskuld är ett problem även här. Och jag HAR försökt sova när Märta sover men det gåååår inte. Kan inte somna och sen är det för sent.

Kram



URL: http://ninaruthstrom.se


Alex

Hahahaaa, klockan två? Meeespropp :) Somliga coola mammor svajade hem först vid fyratiden på morgonen genom tysta gator, helt upplyft av möjligheten att ta sovmorgon till klockan tolv nästa dag. Påminn mej när jag nånsin klagar på min familj (den gamla alltså): glada barnvakter som slösar trygghet och kärlek på lilla loppan är det bästa man kan ha. Tusen kramar och ett ritkigt gott nytt år till dej och hela familjen!!



URL:


Sofia Ekström

men det måste nästan vara en naturkraft! 1a januari borde inte få finnas!! o ja, gör en årsresume, det är så himla kul. jag la just upp en hos mig, om du vill lära känna mig lite mer ;)



URL: http://ekstromsofia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?