Haklapps hat

Hade tänkt att jag skulle filma morgonens matning eftersom jag
lovat att videoblogga... Men bebbsen verkade extra kinkiga och även
om jag inser hur undehållande det skulle vara för er :) så prioriterade
jag att få i dem mat överhuvudtaget. Cheeeesuz! Vilken kamp!

För det första så hatar de haklapparna. Ibland kan Ville förstå att det
vankas krubb och då bråkar han bara lite lojt, men Otto tror fortfarande
att haklappen är någon sorts avancerad bäbistortyr. Han vrålar som om det
vore en orm jag försökte knyta runt hans hals. Sedan var Otto för upprörd och
trött för att äta och tjöt så att tårarna sprutade. Ville lät som en mistlur eftrsom
han var hungrig.Jag offrade, ädelt, min pyjamas och plockade upp en kladdig Otto.
Han fick sitta i mitt knä medan jag skyfflade mat i varannan bebbmun. Otto lugnade
sig och slutade gråta men gnuggade av all grötspill på mitt bröst medan Ville började
pipa igen för att övergå till att "prutta" ut mat med munnen.

Avslutningsvis grinade båda av trötthet och alla tre såg ut som träskmonster.
Jag gav upp, stoppade barnen i säng (de somnade som klubbade oxar) och
satte mig mitt i slagfältet för att förmedla denna muntra morgonhistoria till er :)

Nu inser jag att jag inte fått mig något kaffe!!
Starta paniken!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?