Dagens

Dagens glada: Strosa på stan med bebbar och deras mormor
Dagens katastrof: När Otto välte omkull 0,75 liter latte över sig själv,
mormor och alla våra grejer!
Dagens gapskratt: Skylten som satt uppsatt vid servetterna när mamman
skulle torka upp ovan nämnda latte "Kära kund, ta inte så många servetter".
(Behöver jag påpeka att jag tog typ 1000 stycken?)
Dagens önskan: En tuta på barnvagnen och ingen diskret tuta utan mer
mistlursliknande! Ur vägen!!
Dagens irritationsmoment: Alla människor i min väg!
Dagens middag: Blåbärsfil och bullens varmkorv direkt på gaffeln.
Dagens läsning: "Ditt kompetenta barn" av Jesper Juul och "Angel - after the fall 4"
Dagens insikt: Om jag hade en tuta på barnvagnen skulle jag missbruka den groteskt.
Dagens väder: Snöstorm
Dagens aj: När Otto fick tag på mitt ögonlock, aaaj!


Sofia Ekström

det finns huligantutor på teknikmagasinet. fast då måste du nog köpa hörselkåpor till ungarna också.



URL: http://ekstromsofia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?