Knappat om knappar

Ibland längtar jag ihjäl mig efter att pyssla.
Det har varit justen sådan vecka och det kliar i fingrarna.
Just nu längtar jag efter just knappar. Fina, fula, roliga och konstiga.
På loppis hittar man dem ofta för en rimlig slant men att kryssa med tvillingvagn
i trånga seconhandaffärer känns inte lockande...

Men jag ska skriva det på näsan nästa gång jag får komma ifrån för en loppisrunda.

(Och band för bövelen, tygband, spetsar!... och roliga tygbitar brukar man ofta hitta där.
Och när jag ändå håller på: garn, böcker med vackra bilder och text, fina leksaker och
möbler att renovera. Och broderade tavlor med blommor! jaa, ni hör ju! Pysseldjävulen har
mig i sitt grepp!!)


mormorsmor

Ja, nu är det så att hos mej finns åtskilligt i knappar ,spets ochband

,sidenbitar, o sv vid ev behov.



URL:


Mormor

PS jag har ljusblå elefanter, rosa fjärilar allt i knappar.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?