Glad alla djävlars dag?

Jag hade tänkt sura idag. Vägra erkänna att det är
alla fjärtars dag. Jag orkar inte, vill inte och har inte
råd... känns det som. Livet är så körigt att vi missade vår tredje
bröllopsdag i Januari och istället för att ta igen det idag
tänkte jag negga hårt och länge på fenomenet alla hjärtans dag.

Men så kikar jag in hos bloggfavoriter som Nina och Lady Dahmer
och inser att jag beter mig som en riktig argoxe, surkart och gnällolle.
Det ser riktigt trevligt ut att omfamna en dag i kärlekens tecken.
Lägga surheten i en låda och låsa samt njuta av en romantisk dag.

Bebbarna har ett strålande morgonhumör idag. De fräser runt i sina gåstolar,
pruttar med munnen och skramlar i allt som går att skramla med.
De sprider dock en odör som inte går att ta miste på.
Dags att sluta gnälla och gilla läget + allahjärtansdag!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hihi kära du. Ibland känner man bara att allt är skit, hade en sån dag i söndags. Och det där med bröllopsdagarna går å skiter sig ungefärt varannat år efter vi fick barn, så känner igen det med.



Det här fenomenet Alla Hjärtans dag är jag lite kluven till. Egentligen PRECIS på dett sättet Lady Dahmer beskrev det.



Hoppas din dag blir fin i alla fall. Med den dagliga dosen kärlek och omtanke från nära och kära.



Jag håller förresten på att baka hjärtanbullar, dagen till är. Har du provat det?



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?