Feelgood-karamellen

Lördagen var händelserik. Vi blev bjudna på lyxfrukost av våra
vänner Alex och David. Klockan nio noll noll knackade vi på med
bebisar i armarna och hungriga magar. Vi konstaterade gemensamt
att morgonen är en perfekt tid för småbarnsföräldrar att umgås.
Alla är liksom sitt mest utvilade och gladaste. Våra barn som brukar
bli rädda för deras Ingrid lekte riktigt fint på hennes fina lekmatta
som de sedan fick ta över och ta hem! Fantastiskt! De älskar sin nya matta
och invigde den med att spy ner den fyra gånger och bajsa ner den i
samma veva. Mina bebbar visar uppskattning via kroppsvätskor...

Frukosten var fenomenalt lyxig med nybakt bröd och pancakes.

Sedan firade vi min mammas 50-årsdag med Italiensk middag
hemma hos oss i all enkelhet. Till hösten bjuder hon hela familjen
på en resa till Italien!! Det är en feelgood-karamell att suga på.

Nu ska vi passa på att pyssla i vårt hem!
Over and out!


Mormorsmor



Jag vill GRATTA din mamma och min dotter och får göra det genom din blogg.

De allra varmaste Gratulationer och lyckönskningar!!!!!



URL:


jenny p

Vilken härlig dag! Jag vill läsa mer om hur Ottot och Vilgot kom till! Har du skrivit om det tidigare?



URL: http://brunheten.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?