Monday bebbs

Äntligen har det kommit tillräckligt med "Nö". Snö, som en del fortfarande kallar det, är nog det mest använda ordet av bebbs. De hänger kring fönstren och tjoar: "Nö, nö, nö!" Idag, liksom igår, när vi adventsmyste har ungarna röda tunikor. Vilgot en tunika från Me&I med ugglor och Otto en randig PoP-tunika + leggings. Uber-gulligt! Vi har advents/jul pyntat i helgen samt sovit igen lite sömn sedan 1,5 år tillbaka. Jag som brukar pynta i början av November, utan att be om ursäkt för det, (because you can´t stop me, typ) pyntade i år först till första advent. Jag har inte orkar stövla upp på vinden och bära ner allt. Lussekatter bakade jag i slutet på oktober men pepparkakorna har jag ännu inte satt i verket.
Som ni märker är jag inte mitt allra vanligaste Jul-Julia utan en ganska blygsam variant av mitt forna jag. Men jag laddar lite inför nästa år då pojkarna kan vara mer involverade och uppskatta saker som ett pepparkakshus, julgodisproducerande och pysslande. Men det handlar oxå om att jag inte ORKAR. När man just, precis, håller näsan över vattenytan angående disk och tvätt är det svårt att prioritera pyssel. Men julpyntat blev det iallafall, jag är supernöjd med nya tillskott och jag planerar att visa er en massa fina detaljer under de närmaste dagarna!
 
 
Och ja, jag är medveten om kvalitén på bilderna men orkade inte jaga dem med kameran fram till lunch för ett par hyggliga bilder. Där är de två orden igen: "Orkade inte"





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?