Julgodis for the win!

På tal om att ta det lugnt med julstöket: Jag har bestämt mig för att
bara göra julgodis och lägga ner kakbak och jäsande degar.
(Kakbak förresten... det låter som en läcker liten, eller stor, rumpa.
Men nu hamnade jag utanför ämnet!!) Hur som helst!
Jag har bara gjort julgodis och resonerarsom så att man ju ändå goffar
i sig så mycket godis att man sällan är fikasugen under julhelgen.
Jag har gjort:
 
* Lakritskola med mjölchoklad & havssalt
* Smörkola                                               
* Mörk chokladkola                                   
* Banan-och mörk chokladfudge              
 
Jag kämpar dock med impulsen att baka saffransbullar, macarons och kanelkaka. Vi får se om jag faller till föga. Men sådana, längre, projekt är svårt att ro i hamn med två små gossar hängande i kjolarna.
 

Detaljer ur mitt kök
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?