Bra julklapp!

 
 
 
Idag kommer Otto & Vilgots mormorsmor hit. Vi har en 140´s madrass, på golvet i
vardagsrummet, som fått utstå en hel del. Nu har mormor köpt tyg till den och lejt
mormorsmor att sy överdraget. En jättebra julklapp! Jag håller nämligen på att
omvandla vårt "bibliotek" till barnrum. Jag resonerar som så att gossarna inte kommer
att leka själva på övervåningen, än på några år och då måste de ju ha en plats för
alla sina leksaker, för sin lekmadrass och en bra utkikspost vid ett fönster. Madrassen
har förövrigt varit en livräddare för oss tvillingföräldrar. (Kommer nog att använda den till
ev. syskon oxå.) När man inte orkat bära dem eller ligga på golvet i timmar så har vi
legat på madrassen. De har fått klättra, kramas och leka, mer eller mindre, PÅ mig och
jag har sparat gammelkroppen något. Och nu ska familjens mest älskade plats pimpas!
Lurvig på ena sidan och galon på den andra.
 
Idag åker maken ut på jobbresa igen. Jag ställer in mig på ett par lite tuffare dagar,
men sedan blir det inga mer resor innan jul. BARA familjemys om kvällarna!
Nu pockar ungarna på uppmärksamhet! Tjing!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?