Om att svära in bilder i datorn

Jag har en massa blogginspiration och fina bilder men lyckas inte
få över bildarslena från telefon till dator. Jag svär, hotar och bönar
men inget hjälper. Måste nog krypa till korset, a.k.a. maken, å be
om hjälp. Inte kul men vad göra när man inte kan svära in bilder på
sin blogg. Veckan som gick bakade jag hjortronmacarons som blev,
hör och häpna, perfekta. Jag har shoppat vinterkläder till små gossar
och rastat barnen både i stan och på landet. Kort sagt: Det har varit gött!
 
Om drygt två veckor smiter vi ifrån hösten och tankar sol i Italien.
Min mamma har fyllt jämnt och bjuder på resa och uppehälle! Lyx!
På resan följer bröder, respektive, mormorsmor, svärföräldrar och kids med!
Gissa om jag ska käka ost!... och glass.... och sörpla rödvin!
Jo, just ja... naturen där är otroligt vacker... men glassen slår vilken rutten
natur som helst!
 
I detta nu kikar en febrig Otto-fis på Teletubbies medan mamman softar!
Bye!
 


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Å hej! Kul att "höra" från dig.
Skit när tekniken strular. Hoppas det pltösligt bara fungerar typ i morgon.
Jag har också återfunnit blogglustan lite. Eller jag har pltsligt lite mer tid till att blogga, är väl sanningen. Å också mer tid att läsa bloggar fröstås. Å då klickar jag mig självklart in på din blogg å kollar läget.
Hoppas feberungen kryar på sig. Och ha en härlig resa!
Men nu sova.
Kramen

Svar: Kul att du är tillbaka! Hang in there för jag bara älskar din blogg!
aliaslillamy



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?