Tack gode Gudrun för Teletubbies!

Vilgot, som har två tänder på gång, har varit sjukt grinig idag
och Otto hakar förstås på och grinar i kör med sin bror.
Då tackar jag högre makter för Teletubbies!





moster

Ja teletubbies är grejt när man har bebbar! Kommer ihåg att vi kollade i timtal på ett oräkneligt antal avsnitt, särskilt då A var liten. JÄTTEKRAM på er!



URL:


Matilda

Hej, nu har du fått en ny design. Jag får inte riktigt till det med färgerna, men tycker att denna känns bra. Vad tycker du? Något önskemål om bakgrundsfärg, nu har du en grå som jag tycker passar in men du får bestämma :)



Kram



URL: http://matildarodin.blogg.se/


Mahmud Ahmad

Hej

Nu har jag set dina vackra tvilliga .

jag vill bara sig att du har vacka sonar.



M>V.H

Mahmud



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?