Great!!...just GREAT!

Maken kom hem igårkväll och hade spytt hela flygresan.
Matförgiftning? Magsjuka? Who knows men vi lutar åt det första.
Eller vi är rätt säkra på att en hamburgare från Max-Arlanda
fick hans mage att dansa rumba. Han fortsatte med kräkningarna
tills någon gång fram på efternatten.

Förutom att det är sjukt synd om honom så tycker jag oxå lite synd om mig själv.
Egoistiskt jag vet men jag hade verkligen behövt att han svepte in som hjälten i sagan och började byta bajsblöjor :) Istället stapplade han in med blodsprängda ögon och underhöll med en kräkshow.
(Vad är det med vissas kräkningar? Måste man skrika medan man spyr?Själv är jag en smygkräkare.)

Men solen tittade plötsligt fram!
Det muntrar upp!

Mina solstrålar!




Mormorsmor

Det är hemskt att kräkas, jag är en sån där som ska kämpa upp det från tårna, ingenting som bara rinner över.

Mitt förra inlägg kom inte fram,jag skrev om de små i sängarna .de kommer inte att anfalla dej.tänk två generationer bakåt. Då tvättades det kanske en gång på vintern, och folk överlevde då ochså.

kram till er alla MMM



URL:


Millah - mamma till Amilia ❤

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg =)

http://millahoman.blogg.se/2012/march/tavling-presentkort-1.html



Kram // Millah



URL: http://millahoman.blogg.se/


Alex

Hej Jujju, helt random kommentar till ditt inlägg men jag saknar dejoch ville meddela att vi är sjuka. Iallafall den minsta av oss, vi andra bara snorar lite... Och sp ville jag också betätta om du nte redan visste det att det är klädbytardag på travet den 5maj http://www.kladbytardagar.se/kladbytardag-pa-travet_492 och jag är i helsingfors på fest och missar det. Big tajm surt, hade sett fram emot att släpa med dig igen, rätt in i hysterins högborg. Puss på er! Hoppas maken kryat på sig.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?