"Otto kan bajsa som en riktig bebis"-kalaset!

Igår ställde jag till med kalas. Vi hade
"Otto kan bajsa som en riktig bebis"-kalas
och jag bjöd in Alex, David och Ingrid. Före
de kom hade vi ett "för-party" med moffa till lunch. Vi
bjöd honom på chiliconcarne, bröd och morotsstavar.
Jag hade bakat browniecupcakes, kokat kaffe och klätt bebbarna fint.
Själv var jag nedspydd och nerspottad med gröt och allmänt svettig från en förmiddags-
-skrikfest. När de senare gästerna kom skrek två bebisar i högan sky och jag bar runt dem båda för
att lugna dem något. Men tre vuxna på tre barn verkar vara jämna lag för eftermiddagen blev betydligt lugnare än den börjat. David, Alex och lilla Ingrid hade dessutom med sig en citrontårta!
Vilken lyx sådär på en vanlig Torsdags eftermiddag!!

Som småbarns mamma gäller det att ta alla tillfällen till kalas. Då är ingen anledning för långsökt.
Idag har jag haft fikat från "Otto kan bajsa som en riktig bebis"-kalaset till kaffet. Extra lyxigt fredagskaffe var det oxå. Nu kan helgen börja!




Alex

Tjohoo, visste inte ens att det var det vi firade men tjohoo i alla fall. Bajsande bebis är bra bebis.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?