Stoltheten

Igår morse (note the time) så var jag lite deppig.
Förkylningen vägrar släppa dödsgreppet om min
hals och jag hostade hela tiden. Ingen bebbsång
den dagen heller. Buhuuuu!

Men "plötsligt händer det"! Otto ligger och småfiser som vanligt. Men så stannar han upp, Blir högröd i ansiktet och knyter sina små nävar. En oangenäm doft sprider sig.
BARNET HAR BAJSAT ALLDELES AV SIG SJÄLV!!
Bortblåst är deppighet och sura miner, mitt barn har ju bajsat själv utan hjälp som en riktig liten bebis. Min moderliga stolthet känner inga gränser!!


Josefine

Heja Otto! :-)



URL:


Mormorsmor

Olika är våra glädjeämnen,men vi delar dem med dej.

Angående hostan, läste jag i morse om en helt ofarlig metod,du ska tugga rå lök

det innehåller ofarliga ämnen.

annars kan du ta laxermedel, då törs du inte hosta,FÖRLÅT.Kram.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?