Mormorsmor

Min mormor (och pojkarnas mormorsmor) är en aldrig sinande
källa till husmorstips, ideér, ren kunskap och hemslöjd. Besväras
man av spöken, currykors, vårtor eller i mitt fall hosta är lösningen
aldrig långt borta.

Angående min hosta (och Ottos bajsning) postade hon denna kommentar:

Mormorsmor

"Olika är våra glädjeämnen,men vi delar dem med dej.
Angående hostan, läste jag i morse om en helt ofarlig metod,du ska tugga rå lök
det innehåller ofarliga ämnen.
annars kan du ta laxermedel, då törs du inte hosta,FÖRLÅT.Kram."

2011-10-13 » 09:11:27
URL:

Vilket tycker ni att jag ska prova först?
Go Fredag på er alla och i synnerhet mormorsmor!


Matilda

Hahaha. Tänk på bloggen, Julia, vilken metod resulterar i ett roligt inlägg? ;)



URL: http://clothesandcamera.blogg.se/


Matilda

Tack förresten för ditt fina inlägg:) Känns bra att vara igång igen, men ännu bättre att vara igång på en helt ny blogg. Får hoppas det håller i sig.



ÅH! Har hon börjat igen?! Jag följde henne tidigare, men hon tog en paus i bloggandet, ska genast börja läsa igen. Tack :)



URL: http://clothesandcamera.blogg.se/


moster

Kvinnan med de goda råden är min MAMMA så det så!!



URL:


Annica

Och min svärmor! HAHAHAHAHA!!!:DDD



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?