Jag har en plan...

Söndag. Har sovit ovanligt bra. Laddat inför veckan
då maken åker till ännu kyligare breddgrader: Aitik.
Stackars honom och lite synd om mig. Jag blir ju ensam
med bebbsen och det kan ju vara påfrestande.

Projektet för veckan är att börja ruta in sovrutiner. Som det
är nu så sover de små glina när de vill och är, framförallt,
vakna när de vill. Nu måste jag börja jobba på en rutin som
kan ge ett hum om hur dagen kommer att se ut...

Inte så lätt som det låter?? Det menar ni inte :)
Men nu tangerar bebbsen snart fem månader och har en bra uppfattning om när det är natt.
Nu behöver de en uppfattning om hur deras dagar ska se ut. Och jag behöver en plan som strukturerar min dag även om den planen kommer att ändras mer än de efterföljs.

Idag är planen att äta juleskum och kolla Tv-serier! Yey!
(= försöka kolla Tv-serier och roa bebbs samt goffa juleskum i skrikpauserna)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?