För ett år sedan

Var vi på väg hem från Uppsala med ETT befruktat embryo i
min mage. Snart därefter började jag spy och någon vecka senare
fick vi se två små pickande hjärtan på ultraljudsskärmen. En blev två
och jag fortsatte spy fram till dem 25:e Maj då Otto och Vilgot föddes
med några minuters mellanrum. Illamåendet gick över i samma sekund som
de lyftes ut och jag åt en macka för första gången på månader.

Idag är de fem månader. Det är ganska stort.


Mormorsmor



Det är stort, livets under är ogripbart för vår tanke.Men ochså ett bönesvar till oss alla.Jag vill bara sitta i en korgstol och se på de små,där allting är ett löfte om en framtid,och känna stor tacksamhet,för att jag fått se detta.



URL:


The Mummy

Ja, jag satt och tittat på små luciakronor i plysch på nätet när du ringde. Tänkte att nu får vi köpa två! Var som obegripligt och jag kan inte säga att det är stort mer begripligt idag.



URL:


Sofie

Det gick positiva rysningar genom kroppen när jag läste ditt inlägg, Julia. Ganska stort? Det är ju jättestort! :-)



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?