Tvättnötter #2

För er som undrat er gråhåriga hur det gick med
mitt tvättnötsexperiment kan jag meddela er :)
Jag har använt dem lite till och från men sedan
bebbsen kom har jag tvättat allt med dem.
Utan undantag. Ett par droppar lavendelolja har
gett doft av nytvättat och ättika har tjänat som mjukmedel.

Låter flummigt, är fantastiskt!
Rent, mjukt och fräsh!
Billigt, miljövänligt och parfymfritt!
Me like.

Detta och liknande påhitt hittar ni under kategorin AliasLillaMy goes No Poo.


The Mummy

Käraste, käraste! Jag har ju tvättat med tvättmedel hos dej, i 50 grader! Man FÅR stoppa mej när jag far fram som utan broms i ditt hem! 50 grader är ju en löjlig kompromiss också men jag tänker som att somt som egentligen bara klarar 40 kanske klarar sig ändå och somt som skulle behövt 60 blir tillräckligt rent!



Käraste, käraste, det känns nästan lite svårsmält ibland att du är roligare, träffsäkrare och skickligare i din formuleringskonst än The Mummy! En sak är jag dock bättre på än så länge. Jag stavvar betre! I stavningskontrollens tid är det dock sorgligt försumbart och aldrig får man glänsa mer.





URL:


The Mummy

Tvättnötsexperiment! Många bokstäver, helt perfekt!



URL:


mormorsmor

var hittar man nötterna?????



URL:


mormorsmor

Passa dej noga, när jag sjöng för Alexandra, var jag nära att somna själv .Hon kröp ur sängen och smög ut till morfar,han frågade om hon sövt mormor.JAA sa hon lyckligt.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?