Frukostdepp

Idag är jag aningen överväldigad. Dagen känns oöverstigligt lång.
Natten upphackad och kort. Igår hade jag hjälp att bära bebbs. Idag
är jag själv. Det är inte sorgligt och nästan lite skönt men än har bebbsen
inte börjat vara krävande och dagen är som sagt lång.

Jag skulle behöva ta mig till affären å handla bebbgröt å annat som man
kan mata bebbs med. Projektet känns övermäktigt.

Koliken har nästan gått över men igårkväll var det värre igen.
Ett steg tillbaka. De har så ont att hjärtat värker.

Frukost känns tråkigt, onödigt. Men med tanke på att jag hoppade middag igår
så vore det nog klokt att passa på att äta innan bebbsen lekt sig trötta i gymmen.
Och kanske kan lite frukost få min dystra utsikt att spricka upp och dagen att
kännas genomförbar. Frukost var det ja...


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ibland känns det trögt. Hoppas du har något gott i skåpen där hemma som kan göra dig lite gladare, en god frukost kan göra underverk.

Snart är det helg.

Kram till dig.



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?