Dagens bebbs


Vilgot till vänster och Otto till höger






Men herregud de har ju klänning! De kan ju bli bööööögar!
Njaa, jag skulle snarare kalla det tröjor i ett nummer för stort men jag anser att det kanske per definition är en klänning, så okej då. Mina pojkar har klänning. Blir de homosexuella så blir det och jag är helt neutralt inställd till det. Men tanken att man kan "göra bögar" anser jag skrattretande. Blir de bögar så är de redan det och ingen för stor tröja i hela världen kan ändra på det. Jag tycker de är skitfina och ordentligt klädda!


Sofia Ekström

ne men det vet väl alla att sexuell läggning är helt beroende av kläder under det första levnadsåret, så ere juuu (OBS! SKOJA!)



ps. jag håller med, skitfina!



URL: http://ekstromsofia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?