Mumsa loss!

Just nu känns det som att jag skulle kunna ge upp
min förstfödde för LYXSHAKE från Max (den med chokladsmak)!
Det kanske är ett opassande uttalande under rådande omständigheter
men jag skyller på hormonerna... och den livliga drömmen om
en nygjord Lyxshake. Men jag har ingen att mumsa loss med.
Alex, min partner in crime, har avsvurit sig socker till slutet av
denna månad. Andra vänner är allergiska eller så har de inte min
faiblesse för glass, grädde och choklad i en ljuv blandning.

Efterlyser vän att mumsa loss med!!


Alex

Åå jag döööör. Säger någon "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" så avlider jag. Seriöst. Jag har redan väntat alltför länge, och det värsta är att jag är den enda som inte skulle se med blida ögon på ett kontraktsbrott och det är så trist att svika sej själv...



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag anmäler mig frivillig!



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?