Tankar kring lyx

Vissa saker är LYX för mig. Som att dricka Dr Pepper till fredags myset
eller att få se flera avsnitt av favoritserien för att man köpt boxen.
En annan sak som signalerar lyx till mig är flingor och mjölk till frukost.
Långa perioder prioriterar jag bort att köpa flingor för de är dyra och
tar slut fort. Men då och då, som nu när jag kräkts i flera månader,
så UNNAR jag mig Kellogs Special K Red Berries. De är visserligen dyra
men det är så mycket lättare att stiga upp när man vet att lyx-flingor
väntar dig i skafferiet. Jag känner mig sådär fnissigt lyxig varje morgon när
jag tar fram paketet och nu när jag känner mig som en strandad val så
är jag en strandad val som får äta lyxiga flingor till frukost!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan'

Du är värd all lyx i hela världen tycker jag.

Älskar att du hittar lyx i vardagen. De där flingorna är även mina favoriter, med röd mjölk. MUMS!



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?