Om att gå till doktorn

Idag har jag varit hos doktorn. Länge har jag hoppats att kunna
återvända till jobbet (åtminstone) på deltid innan bebbarna kommer.
Mest för att jag saknar det sociala på mitt jobb men oxå för att jag
har haft en mental bild under de senaste åren. Den bilden jag har målat
upp innafattar att jag rusar runt på jobbet med magen i vädret och är
sådär klämmkäck som man bara är i sitt eget huvud :)

Nu blev det inte så och jag är egentligen inte förvånad.
Den snälle doktorn konstaterade torrt att han aldrig skrivit in så många diagnoser
på ett och samma sjukintyg. Själv tycker jag ju att allt är så mkt bättre.
(Jag menar herreGud! Jag kan ju frossa i glass liksom!)
Nu blir jag hemma tills bebbarna kommer och det är nog det bästa för både mig och dem.
Kanske dristar vi oss till en tripp till Ikea beroende på vad jag orkar...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?